YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 16 July 2013

#1

Assalamualaikum

bukan mudah menjaga hati manusia. kekadang kita terlalu menjaga sampaikan hati sendiri tak terjaga. sakit kita hanya Allah yang tau. tersepit di antara dua. mengikut rentak orang lain ataupun mementingkan diri sendiri? masya Allah. hanya Kau tempatku mengadu.

maaf kawan kawan. demi menjaga hati sendiri dan menutup mulut orang sekeliling, akaun lama terpaksa dibuang terus tanpa jejak. banyak kata kata kesat yang diterima. mungkin orang boleh cakap, sabar nadya sabar. terlalu lama aku bersabar sampaikan hati ni dah terlalu sakit nak menahan. akhirnya kata putus dibuat, aku padamkan saja semuanya. biar mereka kata aku lemah, biar mereka kata aku bodoh. tapi aku buat untuk mereka, untuk puaskan hati mereka. yang ini insya Allah lebih private.

No comments:

Post a Comment

Copyright by ZahiratulNadyah